20 Ağustos 2008 Çarşamba

Dosyaİndir Link Kontrolü Yaptım

İzoelektronik'te kendi yazdığım Dosyaİndir diye bir sistem kullanıyorum.Her dosyanın bir id'si var.Siz dosya id'sini girdiğinizde dosya aktif ise o dosyanın indirilebileceği yine aktif edilmiş linkleri size veriyor.Kullanıcı açısından daha pratik bir sistem.Tabi benim açımdan da pratik.Sistemi ajax kullanarak yazdığım bir yönetim panelinden kontrol ediyorum.

Linkler arasında rapid linkleri de var.Biliyorsunuz ki belirli bir gün süre sonra indirilmezse linkler ölüyor.Bundan dolayı tüm linkleri periyodik olarak kontrol ediyorum.Fakat sıkıcı bir iş.Şimdilik 65 linki kontrol ettim.İlerde dosya sayısı artarsa bu sayıda artacak tabiki.

Tüm linkleri kontrol ettim.Hepsi sağlam maşallah :D. Kırık link yok.Bu arada panelden bir görüntü de sunarak bu yazıyı noktalayayım.


2 yorum:

Adsız dedi ki...

aferim çalış böyle..

Alper Yazar dedi ki...

Bu hayatta işimiz ne ki...