21 Ağustos 2008 Perşembe

Bilişim Rüzgarı =? Microsoft

Bilişimrüzgarı programını biliyorsunuzdur belki.TRT 2'de Perşembe 00:30'da çıkıyor. ( Neden sitelerinde Çarşamba 00:30 yazıyor ve TRT bu programı bu saate atıyor anlamıyorum. )

Kendisi çok hoşuma giden ve birçok olayda beni tetikleyen bir programdır.İzlemenizi şiddetle öneririm ve izlemekten zevk aldığım ender programlardan biridir.

Uzun zamandır dikkatimi çeken ise sürekli Microsoft programlarını tanıtmaları.

Bugün bile birçok Microsoft şeysini tanıttılar.Şu an programı dinliyorum ve aynen iletiyorum buraya

PopFly, Windows Toplantı Aracı, Xbox

Şu anda zaten Microsoft personeli var programda habire Microsoft ürünlerini tanıtıyor.( Bu arada üye olduğum IEEE-ODTU topluluğunun başlattığı, oyun geliştirmeyi hedefleyen teknokentteki kuluçka merkezini de tanıttı.Gurur duydum :) )

Genel olarak sürekli IE 7 kullanıyorlar.Arada bir kere de Firefox veya Opera göremiyorum.

Şu programda Microsoft lafını duymaktan bıktım.Artık "açık kaynak" ismini duymak istiyorum.Linux tanıtsınlar, açık kaynak tanıtsınlar, php yi tanıtsınlar,... Pardus'un yeni sürümü çıkınca onun haberini geçiyorlar sadece.O da milli bir proje muhtemelen ondandır.

Umarım Bilişm Rüzgarı, Microsoft'un reklam aracı olmaz, olmamalı.

Bunun dışında program 4/4.Herkesin izlemesini şiddetle tavsiye ediyorum.Umarım program uzun süreli olur ve daha erken yayınlanır.

Hiç yorum yok: